dinsdag 9 januari 2018

zomaar: 'Toto et sa soeur en bombe à Bruxelles'

Zomaar een filmpje. Over straten en pleinen waar ik ook al heb rondgelopen en waar lang geleden deze mensen hetzelfde deden. Soms vind ik dat een beetje moeilijk te bevatten met mijn kleine verstand :) .Da's toch straf feitelijk! Ik zie een filmpke met mensen die er niet meer zijn, rondlopend op een moment dat ik er nog niet was, op straatstenen die er toen waren en nu ook nog en waar ik veel later dan deze mensen ook op rondliep :) .


Zomaar een filmpje. Omdat ik een blogpost wilde plaatsen maar te moe ben om 1 van de 50 concepten  die ik achter de schermen klaar heb staan uit te schrijven (ge ziet, aan inspiratie geen gebrek. Maar er zitten gewoon te weinig uren in een dag en soms te weinig energie in mijn lijf :) ). Want het was een extra lange werkdag. En ik kruip liever lekker in mijn bed  :) . 
Slaap lekker allemaal! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com